تعاونکده
صفحه اصلی تعاونی ها

   

   

محصولات کشاورزی

شنداله

  اخبار و مصاحبه تعاونی های زنجان 9میلیون و 600 هزار دلار محصول صادر کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی 9ماهه امسال ارزش صادرات شرکت‌های تعاونی این استان به9میلیون و675هزار دلار رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا یوسفی افزود: عمده صادرات محصولات شرکتهای تعاونی استان به کشورهای عراق،ترکیه و ارمنستان بوده است.
وی ادامه داد: یکی از سیاست ها و برنامه های بخش تعاون استان، توسعه صادراتو بازاریابی برای محصولات تولیدی تعاونی ها و تشکیل تعاونی های تخصصیصادرات و خدمات تجاری است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: درسطح کشور برای اولین بار میز صادرات بخش تعاون در استان زنجان راه اندازیشده است که در توسعه فعالیت‌های صادراتی شرکت‌های تعاونی بسیار موثر خواهدبود.
بر اساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان سال گذشتهمیزان صادرات تعاونی این استان بالغ بر 16 میلیون دلار و در سال 97 نیز بیشاز 19 میلیون دلار بود.
وجود چهار هزار و 572 تعاونی در استان زنجان
یوسفی از وجود چهار هزار و 572 تعاونی در استان زنجان خبر داد و افزود: از اینتعداد، یک هزار و 207 تعاونی فعال و سه هزار و 365 تعاونی هم در استانغیرفعال است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریحکرد: تاکنون 771 تعاونی در استان زنجان منحل شده است و شناسایی تعاونی‌هایغیرفعال هم ادامه دارد.

منبع: آریا

پایان خبر